Montag, 3. Juni 2013

Invitation to the next dc, No. 106



Es war viel los in der Burg am Eisenbach... 
zum Beispiel ein Stück von der Burg direkt über dem Balkon

Things were jumping at the Castle at the Eisenbach...
for example a chunk of the Castle directly above the balcony


 and I was invited to the Birthday of my friend Azalee...

und ich war zum Geburtstag meiner Freundin Azalee eingeladen...  



Es war sooo schön (sorry, mehr Fotos zeige ich nicht von der Party) 
und als ich nach Hause gehe, ist mir als würde ich schweben. 
Ich fotografiere links und rechts und dann fällt mir auf, dass ich schon für das kommende Thema der dc Bilder sammel...

It was so so nice (sorry, I show no more pics of the party) 
and as I walk home its like I would float. 
I take pictures to the left and to the right and then I realise that I am already collecting images for the next dc theme...





















 I never done a mood board. What about you? 
Life can be short... so carpe diem
Any projects like the redesign of a room or painting or... 
visualisation of a plan for the future?
 or just the impression of a day at the seaside? 

Are you in?



How the drawing challenge works:  
a host picks a theme
bloggers who want to join leave a comment saying they are in
the following saturday the drawings are shown on the blogs
and the host links to all the participants
a new host is presented for the following week


(thank you, dear Patrice :)



 *found key ring!

 I will still come to your key/hole cheerfully! Right now.



Kommentare:

  1. I am in, in love, interested, insane,
    inspired, in dream, in lohbado

    AntwortenLöschen
  2. Ein Moodboard ist eine tolle Idee. Sowas wollte ich schon lange mal machen. Deine Blüten sind wunderschön!
    Herzliche Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen
  3. I think it 's a very special theme Ariane
    I'll try my best : )

    (this is demie!)

    AntwortenLöschen
  4. I'm in too but won't be able to read everyone's post until the following Monday. A holiday in Victoria where we'll dine on birthday cake. xo Carole

    AntwortenLöschen
  5. your invitation is so.... inviting, i'm in , x

    AntwortenLöschen
  6. Ok Ariane - I am in.
    Maybe it will
    Be a way to decide the colors for painting our bedroom...
    -sus

    AntwortenLöschen
  7. Hab zwar den Schlüssel für die letzte Challenge noch nicht rumgedreht (kommt noch!), bin aber gerne bei der nächsten auch wieder mit dabei! ;o)

    AntwortenLöschen
  8. liebe aRiane. ein gRoßes danke füR deine woRte. sie wäRmen heRz und seele. und ja .... gRad kam die idee. ich bin dabei. heRzlich. käthe.

    AntwortenLöschen
  9. Dear Ariane,I will try, such a fabulous theme, thank you!

    AntwortenLöschen
  10. before i turn in tonight, and will let my head rest upon a crumpled pillow.... i shall dream of a mood board. i shall collect all sorts of sweet somethings i've received over the past few years, from all of you's dears, and bring them together.
    i may also do something completely different.
    in other words, of course i am in.
    n♥
    that piece o' rock above your balcony could 've been the death of someone! shhhh-ugar!!

    AntwortenLöschen
  11. danke für die Einladung, meine mood is nich so dolle grad, ich zögere noch, aber ich will es schon gern versuchen
    x Stefanie

    AntwortenLöschen
  12. dear a,
    what a great idea,
    would love to join but busy bee...
    will enjoy from far instead.
    such pretty images,
    nr 8 is gorgeous, with the rings.

    hugs

    AntwortenLöschen
  13. Ariane dear, count me IN too please! I've an idea. WooHoo! Or, Coo Coo... Norma, x

    AntwortenLöschen
  14. eine wundervolle Idee, aber diesmal muss ich passen, ich bin am Wochenende nicht da und schaffe es wohl nicht! Aber schauen werde ich auf jeden Fall!
    Liebe Grüße von Meike

    AntwortenLöschen
  15. Ha! Zu dir wollte ich auch gerade...
    Klar mache ich mich mit und falls du mal in der Stimmung sein solltest auf eine Landpartie mit Kaffee und Kuchen und/oder Grillen mit oder ohne Familie, Landflohmarkt (lohnt sich manchmal wirklich ;)), dann bist du natürlich jederzeit herzlich willkommen.
    ÄH, nur rechtzeitig vorher Bescheid sagen, hüstel...
    Barbara

    AntwortenLöschen
  16. ich bin leider nicht da und schaffe es vorher nun doch nicht.
    schade.
    viele grüße, mano

    AntwortenLöschen
  17. Unfortunately my week has been too busy to be able to join in, but the theme looks wonderful, and I am sure much fun will be had.... thanks for the invite.

    AntwortenLöschen