Donnerstag, 29. November 2012

UPDATE: Diese Woche bis jetzt




 Diese Woche war bis jetzt sehr gesellig...

This week was very gregarious by now...






 
(This pic tells more, doens't it?)

 jetzt fühle ich mich gerade so

  now I feeling like this

Zebra, by George Stubbs, 1763

und so... and so...

 Zebra, by youngest Princess... she dicovered the perspective!

und dann wieder so

and then like this again




 Genuss und Pläne...

Pleasure and plans...




 Did you recognized that  Elisabeth's dc theme 'State Of Mind' is moving me?





Kommentare:

  1. Die kleine malt ja besser als ich!! Wobei ihr Zebra wohl mit Stracciatellaeis gekleckert hat :)

    AntwortenLöschen
  2. zepri looks great!
    but what about
    all those animals on their back???
    and yes
    it's the same here
    ups and downs
    while thinking of
    'state of mind'

    ;^))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh, thank you, my dear friend!
      I add a pic now, where you can see thats a company of fox-actors laying on their back ;) The kids built boxes in the school for plays. They can change the background, too, playing in little groups together with class mates as the audience. They have a very good teacher!
      You on my mind.
      x Ariane.

      Löschen
  3. Zepri is very cute and perspective is great. The kids look like they are having lots of fun it helps when they have a good teacher they are gems!

    Helen x

    AntwortenLöschen
  4. Wonderful! Those drawings are amazing. I am totally impressed by the perspective drawing. Children are artists.

    AntwortenLöschen
  5. draußen schneit es. wunderschön. und ich genieße deine bilder mit kaffee und lebkuchen. heute werden wir noch mit der nachbarschaft meiner eltern, draußen am geschmückten immergrünen, glühwein trinken und singen. demzufolge ist mein gemütszustand. die postkarte mit dem zebra hab ich auch...

    herzgrüße von tatjana

    AntwortenLöschen
  6. die kleinen tiere sind so zauberhaft - ich bin in den fuchs verliebt! und in den vogel darüber. und zepri ist auch entzückend.
    lieben gruß von mano

    AntwortenLöschen